BRANDING

Bouw consultancy Roermond

DE OPDRACHT

– 01

Logo

Het logo van Bouw Consultancy bestaat al meer dan 100 jaar en heeft daarom veel historische waarde. Om deze reden was het van het grootste belang, dat het oude logo niet compleet verbouwd zou worden, maar enkel een upgrade kreeg. Resultaat: het ‘oude’ logo in een modern jasje met frisse kleuren en ronde vormen.

– 02

Stijl

De stijl van de website is gebaseerd op het logo, de hoek van de kraan in het logo is verwerkt in het design van de website. Het menu blijft tijdens het scrollen links in beeld staan om de toegankelijkheid te vergoten. De homepagina bestaat uit verschillende onderdelen: over ons, de diensten, de USP’s van Bouw Consultancy, een call-to-action en het portfolio. Passend bij het bedrijf heeft de website een robuuste uitstraling.

– 03

Responsive

Veel gebruikers bekijken websites tegenwoordig mobiel of op een tablet. Het is daarom onmisbaar om je website te optimaliseren voor elk beeldschermformaat. Zo is ook de website voor Bouw Consultancy in responsive design.

Benieuwd naar het resultaat van de website?

Ga naar bouwconsultancyroermond.nl

Home » Work » Bouw consultancy Roermond