Wat wij doen

Online marketing

Tegenwoordig is online marketing niet meer weg te denken. Denk bijvoorbeeld aan advertenties op Social Media of Google om bij jouw potentiële klant onder aandacht te komen of zet e-mail marketing in voor het introduceren van nieuwe producten.

Adverteren op Google

Google biedt zeer uiteenlopende manieren om te adverteren. Denk aan een eerste pagina’s positie in Google op interessante zoektermen waar je zelf nooit aan had gedacht of denk aan een beeldadvertentie op populaire nieuwswebsites. Met Google AdWords kun je niet alleen advertenties laten zien, maar ook compleet jouw productassortiment tonen in de zoekresultaten.

E-mail marketing

Van alle online marketing methoden is e-mail marketing een van de meest waardevolle, omdat je direct met jouw klanten in verbinding staat. Met e-mail marketing heeft de ontvanger immers toestemming gegeven om meer van jou te horen, waardoor de ontvanger graag informatie van jou ontvangt.

Social Media Marketing

Social Media is een interessante methode omdat je direct in contact staat met jouw doelgroep. Social Media is daarmee niet alleen een tool om te adverteren, maar ook zeer interessant voor directe customer relationships op te bouwen en te onderhouden.

Zoekmachine marketing

Ook wel SEO genoemd. In het kort wordt er met SEO bedoeld dat je met de juiste zoektermen bovenaan in Google komt te staan. Een sterke SEO strategie begint met een sterke website (technisch) en kwalitatieve content (tekst). Daarnaast is het voor Google een interessant gegeven wanneer interessante websites jouw website benoemen (linkbuilding).

Google Rich Snippets

Om op te vallen in de zoekresultaten van Google kunnen Rich Snippets een grote meerwaarde bieden. Rich Snippets zijn extra aanvullingen op jouw website welke getoond worden in de zoekresultaten, zoals een beoordeling met sterren of een prijsaanduiding bij producten.

Benieuwd naar alle mogelijkheden?

Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
info@mediamindz.nl

Home » Wat wij doen » Online marketing