Stel hier vrijblijvend jouw vraag

Wij proberen jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden. Ook als wij niet direct jouw vraag kunnen beantwoorden zullen wij je hierover berichten. Het mailadres wordt alleen gebruikt om je te informeren over de door jouw gestelde vraag.
 

Andere veelgestelde vragen:

Hoe kom ik bovenaan in Google?

Bovenaan in Google kan op twee manieren. Het is mogelijk om Google middels “Google Ads” te betalen om zo bovenaan te staan (Ook wel SEA genoemd). Op deze manier betaal je per keer dat er op jouw website wordt geklikt. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de zoektermen waar je op gevonden wilt worden. Hoe concurrerende de zoekterm, des te duurder de klik.

Een andere methode is SEO, oftewel zoekmachine optimalisatie. Deze manier is over het algemeen gratis, maar erg tijdrovend. Met SEO wordt jouw website dusdanig geoptimaliseerd om hiermee interessanter te zijn dan jouw concurrent. Zo is het belangrijk om teksten te optimaliseren aan de hand van termen waar jij op gevonden wilt worden, maar ook de techniek en de snelheid van de website is van groot belang*. In totaal zijn er meer dan 200 regels waar je aan zou kunnen voldoen om de concurrent te verslaan!

*Om deze reden maken wij al onze websites op maat met een gegarandeerde Google SpeedTest score van minimaal 90 van de 100.

Wat is een landingspagina?

Een landingspagina is een pagina op je website waarnaar verwezen wordt vanuit andere websites, specifieke SEO zoektermen, advertenties of social media kanalen. Dit kan bijvoorbeeld zijn een social media campagne waarin je een dienst verkoopt die specifiek afgestemd is op de doelgroep. Zodra ze via de campagne op jouw landingspagina komen, kun je er voor zorgen dat ze zich direct aangesproken worden én kun je ze direct voorzien van de informatie die jij wilt vertellen.

Wat zijn SEO geoptimaliseerde teksten?

Om goed vindbaar te zijn op zoekmachines krijg je te maken met vele eisen en voorwaarden om aan te kunnen voldoen. Een belangrijke voorwaarde zijn de teksten van jouw website. Wanneer jouw potentiële klant zoekt naar een onderwerp die op jouw website voorkomt, dan zal jouw pagina naar voren komen. Hoe relevanter de zoekterm (Keyword) van de klant overeenkomt met hetgeen dat jij op jouw website verteld, des te hoger kun je binnen Google staan. Het zo relevant mogelijk maken van jouw webpagina’s, en dus het schrijven van SEO geoptimaliseerde teksten, zorgen er voor dat je hoger scoort binnen de zoekmachines. Let wel: naast de teksten zijn er nog meerdere belangrijke SEO regels, zoals linkbuilding en technisch SEO.

Hoe krijg ik een Google Maps vermelding?

Op Google wil je natuurlijk overal vindbaar zijn zodat jouw klanten je kunnen vinden. Niet alleen in de algemene zoekresultaten, maar ook in de Google Maps kaart. De eerste stap is jouw vermelding op orde krijgen. Dit kan via de “Mijn Bedrijf” site van Google: https://www.google.com/business/ 

Ik wil graag een merk registreren. Waar kan ik dat doen?

Een merk registreren is op zich heel eenvoudig. Voor een dekking van jouw merk-/bedrijfsnaam in Nederland kan dit bij het BOIP, het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP), dé officiële instantie. Dit geeft je direct een dekking in heel Benelux (België, Nederland en Luxemburg).

Wil je graag een Europese dekking dan kan dat ook. Meer informatie over jouw merk registreren in andere landen? Ga dan naar deze pagina: https://www.boip.int/nl/ondernemers/registratie-en-onderhoud/buiten-benelux/internationale-merkregistratie

Hulp nodig bij het registreren van jouw merk? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Home » FAQ » Ik wil graag een merk registreren. Waar kan ik dat doen?